среда, 6 апреля 2016 г.

Рефлексія 10 модуль 


Цей модуль мені допоміг :
- Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів;
- Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора;
- Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.

 Але з цього блогу я зрозуміла, що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду

Комментариев нет:

Отправить комментарий